Isnin, 29 September 2008

The Making Of.. Ucapan Hari Raya 1429h!

Selepas bahtera fotografi telah ku bawa belayar, kini aku cuba menerbangkan bahtera videografi pula..

semalam aku telah berjaya hasilkan sebuah filem pendek 40 saat. Filem atau lebih tepat lagi ucapan hari raya ini dikendali oleh aku sepenuhnya dr shotnya sehingga editing.yang pasti ini kali pertama aku amik video secara serius.

Video ini dipengacarakan oleh abg aku sendiri,ZHAFRI . Menggunakan peralatan yg agak terhad dgn kualiti yg kurang baik, aku cuba hasilkan sebuah video yg berkualiti. Namun jikalau dinilai dr segi kualiti, I DONT THINK SO aku da berjaya.

Bahgian paling sukar ialah editing.Al-maklumlah, software nye adae..tp xpenah cube..mencecet laa malam 2 nak belajar..eheheh

mmg blurr gle..smpi skrg x reti2 agi..ssah sgt..

anyway thnx 2 ADOBE PREMIER ELEMENTS 4!

dibawah ini ialah shot waktu tgh buatt:




hasilnya:


Tiada ulasan: