Jumaat, 12 November 2010

What's Goin Up?

Terketar rasa jari-jemari ni nak menulis semula dalam blog ni. Rasa blog ini dah tidak bernyawa lagi. Mati detelan arus zaman. haha, Lihat sahaja post terakhir, RAMADHAN? OK. Itu sangat 'WOW'. Takkan selama itu? Memang itulah hakikatnya, blog ini dah dibiarkan terlalu lama, terlalu sepi, terlalu MATI.

Apa yang jadi pada aku sekarang? Dah Mati? Eh belum, kalau mati, mana mungkin jari jemari ni boleh menari 'TAP' atas papan kekunci ini, makanya, saya belum mati. Dah tu, awat hang menyepi lamaaaa sangat ni? Masuk hospital ke? Sakit kronik ke? Bukan,bukan, semua pun bukan. Mungkin kerana terlalu sibuk , sibuk dengan pelajaran, terlalu 'hectic' sehingga tiada masa diperuntukkan untuk melayari internet lagi. Jangan kata dunia blog, sedangkan kamera pun dibiarkan sepi tanpa teman.

Sepanjang Ramadhan hingga sekarang, rasanya tiada banyak perkara yang berlaku pada diri aku. Sama sahaja. Memang dunia aku semakin malap tanpa aktiviti-aktiviti menarik selain menyiapkan tugasan-tugasan dan ke kelas pagi ke petang dan cuba mem-fasih-kan bahasa rusia. Alhamdulillah, aku kini sudah melangkah ke semester 2, pre-russian di UniKL MIAT. Masih bertatih-tatih hendak menggapai bulan dan bintang di langit. Aceh, haha, alhamdulillah, masih berada di landasan yang betul untuk menggapai cita-cita yang telah ditanam sejak kecil.

Baru-baru ini, di UniKL MIAT berlangsungnya sebuah acara tahunan yang diadakan oleh para pelajar Unikl MIAT sendiri, yakni AEROCARNIVAL yang telah mencapai umur 3 tahun ini. Secara jujur, acara tahun ini lebih kompak atau lebih mini berbanding yang terdahulu, namun tetap tidak kurang gahnya. Antara acara yang membangkitkan rasa semangat hendak menghadirinya ialah sebuah forum yang mengumpulkan2 pakar-pakar dalam bidang penerbangan di Malaysia, yang sedikit sebanyak membantu aku untuk meninjau masa hadapan yang lebih baik.

aerocar_Oct302010_2100

aerocar_Oct302010_2102

aerocar_Oct302010_2122

aerocar_Oct302010_2124

aerocar_Oct302010_2125

aerocar_Oct302010_2146

aerocar_Oct302010_2179

aerocar_Oct302010_2170


aerocar_Oct302010_2344

aerocar_Oct302010_2275


minta maaf dan ampun atas segala kesalah, ini sahaja yang mampu dikemaskini buat masa ini, ada waktu dan ruang, akan aku tambah lagi, sekian :D

Tiada ulasan: