Isnin, 5 November 2007

School Holiday!!weee!!

hehehhe..
cuti sekolah da start..siapa x suka??
no books
:D no uniform :D ...but... no friends :(

HEY GUYS!!!rerajin r contact!!

thn depan mesti ramai yg pindah..Zairil dah pindah pucak alam..so next year dia g skola br lah..ermm...gue harap kamo berbahagia di sekolah sane yer :D
dan yg lain plak mesti g asrama..bg aku..aku nk tetap skola cnie..x nk pindah..kalau abg2 aku bley berjaya kt SMKS 19..asal aku x ley??btol x??
ermmm..Harez,hannan,amad,muney,alis,anep n ramai lg arr..mesti depa semua g asrama..then..tinggal laa aku sorang.
sobs.
tp aku harap x ramai yg pinda skola..skola cnie pon ok wut..
ermm..mals nk ckp pnjg..neyh aku ltak cket gambor..cket je laa..kah3..thnx sarah!
ermm.weyh..aku mane??smpi ati!!

kah3..x de foto nk upload daa..sobs..anyway..2 all form 5 students..gud luck 4 ur spm..harumkan name skola smks 19..buat tol2 tau!!
assalamualikum

:D






















Tiada ulasan: