Ahad, 6 Julai 2008

Banyak lagi AHMAD oii

assalamualaikum
salam perjuangan..

BANYAK LAGI ahmad OII

???

ermm..apaan yg byk nyeh??

The story beginss..

7 a.m: A call from Fakhrurrazi woke me up this morning.Die kate nk aku tlg die..Tolong apee??
amik gmbr abg die kawenn..akuu terus segar bugar..Wahh..sejarah..my forst wedding pics.

10 a.m:Tiba di rumah pengantin.dlm hati kacau bilau.."where should I strt"..ermm..nmpk org sdg merewang bagai..ape agi..baik punyaa

12 a.m:Kenduri kendara bermula..sementara menunggu hadirin segala..aku menjamu selera dulu..ahaha..sedapp sgtt..thnx RAZI dan keluarga.
12.30 a.m:Orang mula membanjiri..aku mula menyambung kerja..sana sini aku pegi..buat muke teball aje..official phoographer la katekan..ahaha..

2.30 a.m:Ketibaan Pengantin.kemudian makan beradab..cara abes la..mkn dlm umah bersila aje..best kann..lepas tuh sepatutnya amik gmbr dlm bilik..tp pengantin nk antar mak di balik..antar smpi keter je r..tp boleh plak dorg bantai jumpe kawan2 smpi lupe nk amik gmbr dlm bilik..Konklusi nye..x der gmbr dlm bilik..yg ade hanye gmbr2 org time kenduri..ahah
4 a.m:Orang mula balikk..keje mula x der..aku menunggu sekiranya depa nk amik gmbr family..bile dah nk masuk asar..aku ulang2 tgk jamm..agaknya Ustaz Saparwan nmpk kowtt..die katee.."jadi jurugmbr nih baguss,dan saya nmpk awak slalu jemaah..pasal gmbr family 2 x per r..awk balik la dulu..len kali je r..bukan saya x nk awak amik gmbr tp dah nk asar dah."ok r...aku pn gerakk..so..x dpt sgt gmbr family..


aku upload la cket gmbr2 eyh

jap sebelum 2..

ape kene mengena ngn tajukk..disebabkan gmbr wedding nih ialah yg pertama bg aku..aku minx maaf sgt..sebab mmg x brape cantekk..isk..agak nyesall..tp xpe..Ahmad akan belajrr..!!

Ternyata sekali sy sdg belajr.





sorryy..gmbr pengantim belum edit

Tiada ulasan: