Ahad, 3 Ogos 2008

What do U Feel.Apakah Perasaan Anda

Apakah perasaan anda apabila :

Sentiasa Dipinggir


Sentiasa dimarah dgn nada tengkingan!

sila lah bgtahu..

p/s:post ini hanya untuk menyelidik,x kene mengena antara hidup atau mati.

4 ulasan:

kiera. berkata...

pernah merasa.
taktau nak ckp apa.
pendam saja.
byk tercoret di pena saja.

ahmadzamri berkata...

bagi saya sebagai author..

perasaan saya:
1)stress
2)rebellious
4)marah.tgk keadaan gak
5)kecewa.perasaan nih paling kuat.

EykaHamasuba berkata...

perasaan? memang agak tensen dan disitu akan timbulnye muke yang ketat dan kerutan di dahi..kemudian rungut-rungutan serta bebelan akan timbul secara monolog dalaman yg kekadang terkeluar gak dari mulut.heh,lps bape minit lps tu,tak rase pape dah.Kesabaran jadi ujian..Redhaa je la.Kalau salah kite,try utk terime secare positif n betulkan.Kalau bukan salah kite pun takpe,redha jee.try je fikir positif..okehh kp?? kalo tak bleh gak kite bolos aje la! hakhakhak..

*ape yg aku tulis ni memang kene ngene ngan hidup aku..hehe:P

ahmadzamri berkata...

aku sng je..kalu aku..dah tng ape semua..aku melayang jap..melayang la ingat ape2..ahaha