Isnin, 22 Disember 2008

Kene Tag LAGI!!


NIH KEJE EYKA!!


first:
Berikan 5 perkara yang anda benci.
Pastikan cukup dengan contoh dan peristiwa
Perasaan anda selepas meluahkan
Tagged 5orang yang anda ingin mengetahui tentang perasaannya

1: Berjanji dgn org yg sentiasa memungkiri. Contohnya: janji nk jumpa fulan bin fulan ni..tp haram btg hidung x nmpk or janji nk jumpal kol 3..kol 4 br smpi..mcm nk bg mkn penapak je..aku cukup jg bab2 masa ni
:P

2: Org membebel benda2 yg aku x nk dgr especially time2 badan x sihat..huhu..x larat gila2.Contohnya: Aku tgh sakit perut, dtg lak fulan bin fulan nih cite pasal benda bodoh2 macam selebriti r ape r gossip r.Hanya mmpu bersabar je time 2..sebab x larat:((

3: Jumpa org yg bajet2 terer bab2 kamera or photography..tp hakikatnya..bodoh tahap cipan..haram x tau papa..lepas 2 siap ajar mengajar lg..amik kamera aku x minx izin lak 2 !!Rasanya mcm nk pelangkung je ngn meja kt sekolah 2..ahaha..tp x pe..org yg plg kuat ialah org yg SABAR:p

4: Orang yg mengata kawan baik mereka sendiri.Contohnya: Si mamat ni cover baik gila depan kawan dia, padahal belkg kwn 2..ngumpat x igt!Sebab apa aku benci?Sebab aku rasa dia juga mengata ttg aku!!

5: Orang yg suka menunding jari ke arah org lain tanpa kaji selidik dan cermin diri.Orang lain sentiasa salah.Dia sentiasa betul.Nasihat saya kpd anda: Baik anda berubah ataupun anda akan dihina masyarakat.X caya? Test r!!

Tambahan, org yg sesuka hati minx aku tunjuk ajar itu ini.Tapi x susun tarikh yg betul2.Asik mengharap je.Untuk pengetahuan anda, saya tidak akan melayan org sedemikian.

Perasaan :Bersyukur!

Tagged :
Ahmad Jazlan
Abdul Hannan
Murni Izzati
Fakhira
Sarah Chen

Tiada ulasan: