Khamis, 18 Disember 2008

Tagged by KIERA!


1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.

1- tutup aurat atas bawah
2-orang yg sentiasa memahami
3-pandai mengikut rentak jenakaku:D
4-sayang budak-budak
5-peranagi yg comel..ahaha:p
6-pandai buat aku bertamba gemuk!!ahaha(kari terutamanya)
7-gila-gila macam aku:P


2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.

1-tutp aurat dari atas smpi bawah
2-aku x penah dpt meminati seseorg lama2..
3-jawapan aku akan jadi x valid
4-aku x penah couple
5-aku sgt single-mingle
6-aku juga x available
7-tunggu la beberapa tahun akan datang..baru jawapan aku valid:D

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

1-bersyukur
2-gembira
3-gembira
4-gembira
5-gembira
6-gembira
7-rasa dihargai..

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

1-Mekah
2-Dubai
3-tempat yang dia sukai
4-tempat yg aku sukai
5-mana2 pon boleh
6-yg penting bahagia
7-yg pasti..kiteorg usya google earth dulu erk:D


5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

1-Kesetiaan
2-Kasih Sayang
3-Apa saja barang yg dia sukai
4-Apa saja yg aku mampu
5-Akan ku bina mahligai cinta(geli siutt ayat)
6-malas kut akau nk jwb soklan ni
7-aku x faham r..aku x romantik la..

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

1-if i fell-the beatles
2-aku pun malas nk jawab soklan ni

7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!!

1-AHMAD ZHAFRI(anda wajib jawab>ahahah)
2-Ahmad Zharif
3-Hannan
4-Ahmad Jazlan
5-Sarah chen
6-Murni
7-Eyka Hamasuba

p/s:pengajarannya..aku x romantik..ahaha..tuh pasal x penah ada makwa:P

Tiada ulasan: