Rabu, 19 Januari 2011

Breakaway: Lumut & Pangkor

Sejurus tamat SPM, aku banyak berangan untuk melepaskan diri dari cengkaman kota untuk sebuah BREAKAWAY, tapi tidak kesampaian juga. Jadual kelas yang terlalu padat ditambah lagi bebanan kerja tambahan yang perlu dilangsaikan membuatkan aku terpaksa melupakan banyak perkara. Sedangkan kamera sudah tergantung, apatah lagi cita-cita lain kan. haha.
Tapi bersyukur juga berada dalam Program ini, walaupun jadual padat, sekurang-kurangnya tidaklah terperuk semata. Sebulan yang lepas, kami 33 orang tidak termasuk lecturers, merehatkan diri masing-masing di Lumut dan Pangkor. Tujuan utama hanya untuk melawat UniKL MIMET untuk memberi panduan kepada pelajar-pelajar marin yang bakal menuntut di St. Petersburg (Санкт Петербург).
Tapi kalau dah sampai ke Lumut, tak pergi ke Pangkor, macam rugi sangatkan. Makanya, aku rasa lawatan ini lebih kepada BREAKAWAY untuk kami.
Aku nak tulis panjang-panjang pun kekok lah, rasa macam baru je buka blog ni. haha. Aku sempat lah merakam 2-3 keping gambar. Let the pictures do the talk.

day 1

day 1 1

day 1 2

day 2 1

day 2 2

day 2 3

next BREAKAWAY: Terengganu,
motif: SUKHOI 30 MKM

Tiada ulasan: