Sabtu, 9 April 2011

Hanisah + Najib

assalamualaikum,
Lebih kurang satu bulan yang lalu, aku kembali menembak, menunaikan hajat seorang rakan baik, kakaknya berkahwin. Disebabkan masa terlalu suntuk untuk aku, hari ini baru aku dapat sentuh sikit-sikit gambar-gambar tuh. Jumlah semua sekali beribua-riban, x terlarat la nak buat semua, slow-slow je lah :) Enjoy,

comb 1
kambing pangangg!

comb 2
majlis turut diraikan oleh VIP, wakil rakyat kota anggerik

comb 4
tuan rumah, Ustaz Saparwan, melayan tetamu dengan mesra, aceh ayat surat khabar sgt

comb 5

comb 6

s_0313_3418

s_0313_3431

comb 7

s_0313_3479

s_0313_3538

comb 8

comb 9

s_0313_3848

comb 10

saya di sini hanya mampu mengucapkan ribuan terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada saya. dengan oengalaman yang terlalu sedikit, dan masa yang diluangkan bersama kamera tidak banyak, inijelah hasilnya. harap maaf kalau ada cacat cela. hehe, anda dipersilakan komen & kritik eh :)



Tiada ulasan: