Jumaat, 4 Januari 2008

Memori Sekolah Rendah

Waaa..sungguh x disangka..td aku g sekola rendah aku..da lame x menjejak kan kaki aku kat sane..ermm.x de mende yg beza pon..tp aku sungguh merindui susana di sanan..kicauan burung di pg hari,kokokan ayam dlm reba....eyh ape aku ngarut nih..

x de r..teringat r time aku darjah satu kan..menitis air mate sbab abg x dtg kan..ahaha..2 kenangan laa..igt g mane aku jumpe kwn2 dlu kan..sedar2 aku dah form 4..n still di 19..ahaha..bukan x nk ikut arus perubahan tp saye sygkan 19 nih..ahahah

sambung balik cite td..ye laa teringat laa skola 2..gelanggan silat gayung aku yg pertamaa..belaj bersam Cegu Hafiz..dtg jauh dr klang semata2 nk ajar kami kan..mmg taleh lupe laa..kat situ laa aku knal erti kawan..ceh2..da melalut dah..

so..dimudah kn cite..aku terserempak laa ngan cegu cam teacher suzana,cegu naemah dll..ermm..td sempat laa tegur cegu naemah(guru kelas time aku darjah satu)..cegu nye cam tuhla..aku jee yg laen cket..tp mmg naluri seorg cegu die masih knal anak2 muridnya kan..sembang2 cket..2 je laa..mmg akun cukup berbangga laa walaupun cegu 2 hanye igt name aku kan..tp mmg meninggalkan kesan kat aku laa..huhu..sobs..

mmg laa skolah 2 byk berbakti kat aku..kalu x sebab skolah 2..aku x rase aku skang nih dlm klas perdana..sebab cegu2 kat sane gak r..skang nih jd dak baik gak r..wlupon x bape baik kan..ermm..2 je laa utk kali nih..rasenye next time aku nk cite pasal camp yg aku br masuk nih..ermm..tgkla dlu..

assalamualaikum..

Tiada ulasan: