Jumaat, 2 Mei 2008

Imran..now..6 months..waa..cepatnyee

mmg cepatt..dulu kecik2 jee..mmg aku x leyh lupe laa..g hukm..tgk kakak bersalin kan anak laki2..aku cam x caye..kakak aku yg dulu jd geng sparing..dah lahirkan baby boy..time 2 akuu mmg dlm surga arhh..skrg nih lak..imrann dah pndi berinterkasi..ermm..mmg dahsyat ciptann tuhann nih

korg nk dgr x tangisan die yg 1st aku dgr..waaa..



time nih dlm 2 bulan..

tgk 2..dulu kecik2 muke cine jee..ahah..skrg dah besar..aku x kan lupe la..dulu kalu dokong kene baringkan dlm lengan..skrg nih..nk dokong biase jee..kalu x mengamuk...ehehe..comel2

pas2..die besar cket..masuk 4 bulan da reti gelak2 senyum2..mmg aku sgt amazed..
masuk 5 bulan da leyh pgg sendiri..botl air..ahaha

5 bln

6 bln

tgk 2..pndi wat muke lak..

die nih sememang nye FOTOGEDIK..ahaha
Pantang nmpk camera..senyumm memanjang....ahha

2 je laa buat setakat nih..lg cite pasal die lg rindu..br x jumpe seminggu..ahaha

=P

assalamualikum..

Tiada ulasan: