Khamis, 29 Mei 2008

Sekitar Hari Guru

assalamualaikum..

rasenya tidak sah kalau saya tidak menceritakan apa yg berlaku sepanjg HARI GURU SMKS19 baru2 ini..bukannye sebab hari guru sangat.Tapi sebab apabila melihat semua gambar2 yg saya snap hari tuh..merasakan ade beberapa gmbr yg mungkin kite x akan lihat pada hari2 biasa..

ade cikgu yg semua murid kenall..dg sifat keSERIUSan,kePOYOan,keTIDAK PENAH GELAKan dan mcm2 lg..sebaliknya..di lcd kamera aku menunjukkan cerita sebaliknya..minta ampunn laa..sebab bende nih da lame..tp br nk ltak dlm blog

aku pg tuh mmg semangat gle nk g skola..sebab aku tau hr tuh ade oppurtunity nk amik candid..tp x sangke laa hasilnya..sgt la CANDID...

korg enjoy la ngan beberapa keping gmbr nih:

aiyo.ape nihh
name leader sukasuka..eyh sukaneka
aitt..rilex la cegu..sawan ape nih..byk dpt adiah kee?


ntah la
semangat laa
bukan main en kamali mencari 1 senn..al maklumlah..x dpt bonus..
lari2
amboi2..duet2..senyum cegu kamali
ehem ehem
solo nasheed(persembahan ank murid)
aam(anak2 malaysia)

Choir 2

Tiada ulasan: