Ahad, 29 Jun 2008

Young Aviator Camp '08'

Baru balik dari YAC 08,very tired,sleepy and doesn't feel like going 2 school tomorrow. But, I hv 2..tomorrow i will taking part in the National Science Comp..anyway..i dont what the hack is that..Jawab je kowtt..ahah


Berbalik pd cerita camp td..

aku merupakan salah budak kump 2. or what we call as BELUGA REPUBLIC
also as penghulu..bodoe gile..x buat keje ponn ahah..
faez.daniel.fakhira.nazifa.nik.sally.fauzei.firdaus.ABG AD.ABG WAK(biase panggil alang)
nama2 di atas,SAYA RINDU KAMO OHH..
serius aku rase kosong gile.aku x tau lah..rase kosong..ahah
btw.
knape ntah aku rase smgt gile nk belajar..nk skor 10a1.
nk tebus kesalahan mid year aku.
arghhh!!
insyallah.aku tebus :)

Ape ade kat camp td???

Nak tgk gmbr??thousands of them waiting for u..seriouss!!

mcm2..tp aku x lrt la nk tulis skrg..harap2 bersabar.insyallah akn ku update..plg lmbt pon minggu depan.insyallah.

k r,assalamuaikum

2 ulasan:

wady awagy berkata...

pekabar, salam wayang kata bertakhta digital, nampaknya ketemu kita dalam lapangan maya yang menjadikan satu pertemuan sebagai satu perjalanan mengenali budi dan jiwa. dapatla abg tambahkan list blogger2 dalm blog abg..hehehe. weeeh jumpa lagi.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.